Ukoliko primatelj leasinga smatra da mu je u poslovnom odnosu s PBZ-LEASING-om d.o.o. povrijeđeno neko njegovo pravo, može dostaviti PBZ-LEASING-u d.o.o. obrazloženi pisani prigovor na:

  • njegovu poslovnu adresu odnosno poštom na PBZ-LEASING d.o.o., Zagreb, Radnička cesta 44 ili
  • elektroničkom poštom na adresu slusamovas@pbz-leasing.hr ili
  • pisani prigovor predati u poslovnici PBZL-a s naznakom da se radi o prigovoru.

Prigovor mora sadržavati detaljan opis događaja/situacije. PBZ-LEASING d.o.o. će po zaprimanju potvrditi da je prigovor zaprimljen, a nakon razmatranja navoda iz prigovora, primatelju  leasinga će se uputiti odgovor s jasnim očitovanjem je li zaprimljeni prigovor osnovan ili ne.

 

Primatelj leasinga koji je nezadovoljan odgovorom ili rješenjem PBZ-LEASING d.o.o. na njegov uloženi prigovor, može o tome obavijestiti Hrvatsku agenciju za nadzor financijskih usluga putem adrese elektroničke pošte potrosaci@hanfa.hr i/ili web obrasca te poštom HANFA, Franje Račkoga 6, 10 000 Zagreb.

 

Primatelja leasinga potrošač koji je nezadovoljan odgovorom ili rješenjem PBZ-LEASING-a na njegov uloženi prigovor, može podnijeti prijedlog za mirenje odnosno pokrenuti postupak alternativnog rješavanja potrošačkih sporova u skladu s posebnim propisima kojima se uređuje mirenje odnosno alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

 

Prijedlog za alternativno rješavanje potrošačkog spora potrošač može podnijeti Centru za mirenje : HGK, 10 000 Zagreb, Rooseveltov trg 2, e-mail: mirenje@hgk.hr (http://www.hgk.hr/centar-zamirenje/o-centru-za-mirenje) ili nekom drugom tijelu koje je nadležno za alternativno rješavanje potrošačkih sporova nastalih u vezi s financijskim uslugama, prema informacijama dostupnima na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show. Ako potrošač pokrene postupak alternativnog rješavanja potrošačkog spora, PBZ-LEASING d.o.o. će u istom sudjelovati.

 

Postavke pristupačnosti